معرفی چند نوع کفپوش

انواع کفپوش

امروزه تنوع و سرعت نصب و همچنین زیبایی کفپوش ها آنها را گزینه متداولی برای پوشاندن کف ساختمان ها قرار داده است . کرو دکور با دارا بودن تجربه طولانی در این امر شما را دعوت به این مقاله کوتاه می کند. آنها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به محل استفاده ، ماندگاری ، قابل تعمیر بودن ، قیمت و غیره انتخاب می شوند . در ادامه سه نوع کف پوش را معرفی می کنیم

کفپوش چوبی :

این کفپوش بسیار زیباست ، مقاومت بالایی در برابر سایش دارد قابل بازسازی است به این صورت می توان روی آن را دوباره سمباده و تازه سازی کرد بجای تعویض آن . البته معایت آن حساسیت بیشتر نسبت به رطوبت و آب است . لذا برای حمام و آشپزخانه مناسب نیست . و همچنین قیمت بالاتری دارد.

کفپوش لمینتی :

که از چند لایه فشرده و روکش ضد خش و ساییدگی ساخته می شود . در این کف پوش لایه اصلی ام دی اف یا اچ دی اف است که بر روی آن لایه های پلاستیکی و لمینتی برای استحکام و مقاومت در برای آسیبها و رطوبت ساخته شده است . لذا مقاومت خوبی در مقابل ضربه ، رطوبت و دارای قیمت مناسب تری می باشد . تنوع طرح ها در این نوع کفپوش بالا است و خود دارای انواع مختلفی است . همچنین نصب آن راحت تر از کفپوش چوبی است . از معایب این نوع کفپوش غیر قابل بازسازی بودن آن است برخلاف چوب که در بالا اشاره شد. بلکه باید قطعه معیوب یا فرسوده شده را تعویض کرد .

وینیل :

تقریبا مانند کفپوش لمینتی است . چند لایه است که از مواد پلیمری ، معدنی و پلاستیکی ساخته شده است ولی در آن ام دی اف و اچ دی اف بکار نرفته است . این کف پوش هم تنوع بالایی دارد . سبک است نصب آن آسان است و نیز چون لایه رویی نرم است جاذب صدا است و مناسب جاهای شلوغ و اتاق کودکان است . به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت مناسب آشپزخانه می باشد.

کفپوش های سرامیکی و کاشی نیز هستند که مناسب حمام و سرویس بهداشتی می باشند در پایان توصیه می کنیم که قبل از هرگونه اقدام با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید . ما مشتاقانه منتظر تماس و راهنمایی شما هستیم .

برچسب ها: , ,
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x