ساخت کلبه چوبی

ساخت کلبه چوبی

خیلی ها عاشق هر چیزی هستند که با چوب ساخته شده . تصور کنید وارد کلبه ایی چوبی که متعلق به شماست وارد می شوید . احساس خوبی که از لمس چوب و بوی آن را می گیرید تصور کنید . فوق العاده است نه ! امروزه حتی در مناطق خیلی مرطوب هم از چوب می توان برای ساخت و ساز خانه یا کلبه استفاده کرد. البته که این چوب ها از قبل باید آماده شوند و لایه های محافظتی خاصی بر روی آن ها زده شود .

مراحل ساخت کلبه چوبی

همچنان که برای شروع هر پروژه ایی نیاز به یک طرح و برنامه داریم . برای ساخت یک سازه چوبی هم نیاز به یک طرح داریم . می توانید ایده های اولیه خود را به مهندس معمار پیشنهاد بدهید. تا طبق سلیقه شما طرح شکل بگیرید . یا از طرح های از قبل آماده استفاده کنید . توجه داشته باشید بدون مشخص شدن هزینه ها و زمانبدی ها پروژه را شروع نکنید .

بعد از آن مرحله فوندانسیون می رسد . در این مرحله بسته به اندازه سازه و نیز نوع خاک ، نوع فوندانسیون ممکن است فرق کند .

مرحله بعدی مونتاژ یا ساخت سازه می باشد . در مرحله باز هم بسته به اندازه سازه و مواد بکار رفته روش کار می تواند متفاوت باشد . عایق بندی ، سیستم برقی و… در این مرحله انجام می شود و در آخرین مرحله نوبت به تزئینات و دکوراسیون داخلی می رسد .

مزایای سازه های چوبی

  • سبک تر بودن و نیز سهولت جابجایی
  • مقام در برابر زلزله
  • دوستدار میحط زیست ، به دلیل استفاده از مواد قابل بازیافت .
  • سرعت ساخت بالا
  • زیبایی بیشتر

جمع بندی

انتخاب پیمانکار مناسب و قابل اعتماد بسیار مهم می باشد . قبل از شروع هرگونه پروژه ایی حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. می توانید با تماس با مجموعه کرو دکور مشاوره رایگان بگیرید . ما خوشحال می شویم که بتوانیم به شما کمک کنیم .

برچسب ها: , ,
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x