راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

در این مقاله می خواهم در مورد راهنمای انتخاب کاغذ دیواری صحبت کنم . ممکن است بنابه دلایلی مانند سرعت نصب و گزینه های دیگر بخواهید برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه تان از کاغذ دیواری استفاده کنید. در این مقاله سعی می کنم خیلی خلاصه در مورد انتخاب کاغذ دیورای مناسب چند توصیه مهم را به اشتراک بگذارم. می توان برای انتخاب درست تر به محل نصب مثلا اتاق خواب توجه کنید . بنابراین در ادامه به تناسب مکان نصب کاغذدیواری مقاله را ادامه می دهیم.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

این اتاق جایی است که شما از مهمانهایتان پدیرایی می کنید . جایی که همه خانواده در آن جمع می شوند . توصیه کلی این است که به سمت طرح ها و رنگ های ساده روشن و کلاسیک بروید . مانند سفید ، خاکستری ، آبی ، عاجی و نسکافه ایی روشن . به طور کلی توصیه می شود برای این قسمت خانه از طرح های مدرن و کمتر شلوغ استفاده کنید . البته به یاد داشته باشید در نهایت این شما هستید که باید خوشتان بیاید بنابراین می توانید حتی از رنگ ها و طرح های پر انرژی تر استفاده کنید .

اتاق خواب جایی برای آرامش

برای اتاق خواب توصیه می شود از رنگ ها و طرح های آرام بخش استفاده کنید . سفید ، آبی روشن ، نیلی ، صورتی ، بنفش . به صورت کلی از طرح ها و رنگ های ملایم استفاده کنید .

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق کودکان

برای این اتاق می توانید از رنگ های پر جنب و جوش و طرح های کارتونی و کودکانه استفاده کنید . فضای اتاقی شاد و کودکانه مناسب سن کودکان است . رنگ های آبی ، قرمز ، سبز ، صورتی “مخصوصا اگر دختر باشد ” و بنفش را می توانید در نظر بگیرید .

نکات تکمیلی

در این موضوع می توان خیلی بیشتر صحبت کرد . مثلا اینکه می خواهید اتاقتان بزرگ تر نشان دهد باید از رنگ های روشن استفاده کنید .یا اگر می خواهید قابل شستشو باشد باید از انواع قابل شستشو استفاده کنید . همچنین اگر قصد دارید که موقتا از کاغذ دیواری استفاده کنید باید از نوعی انتخاب کنید که بر راحتی از دیوار برداشته شود. توجه به مود و حال و هوایی که می خواهید القا کند هم می تواند یکی از نکاتی باشد که بخواهید به آن توجه کنید.

می توانید با تماس با مجموعه کرو دکور مشاوره رایگان بگیرید . ما خوشحال می شویم که بتوانیم به شما کمک کنیم

برچسب ها: , , ,
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x