تمییز کردن کاغذ دیواری به روش صحیح

تمییز کردن کاغذ دیواری

اگر کاغذ دیواری شما کثیف شده و به دنبال تمییز کردن کاغذ دیواری به روش صحیح می گردد این مقاله کوتاه برای شما نوشته شده است . سعی می کنیم با روش های ساده و با مواد دم دستی به شما راهنمایی کنیم که چطور این کار را انجام دهید .

آیا همه کاغذ دیواری ها قابل تمییز کردن هستند؟

خیر ، البته می توانید با دستمال میکروفایبر یا چیزی مانند آن ، کاغذدیواری را به صورت خشک غبار روبی کنید . اما خیس شدن آن ممکن است باعث خراب شدن کاغذ دیواری شود . بهترین راه پرسیدن از یک متخصص است شما می توانید به صورت رایگان از ما بپرسید . به طور کلی کاغذ دیواری های ساخته شده از مواد طبیعی مانند بامبو ، پارچه ، کاغذ ، الیاف طبیعی و بدون روکش های مصنوعی قابل شستشو نیستند – حساس به رطوبت می باشند – . از آن طرف محصولات ساخته شده از وینیل و فایبر گلاس غالبا قابل شستشو هستند .

یک روش دیگر این است که به مقدار یک قطره یا دو قطره مایع شستشو را در یک فنجان آب بریزید و بعد هم زدن ، آن را در یک قسمت از کاغذ دیواری که در دید نیست امتحان کنید و بگذارید مقداری زمان بگزرد وقتی مطمئن شدید بقیه قست ها را هم تمییز کنید.

مواد مورد نیاز

  • مایع ظرفشویی یا یک شامپوی ملایم
  • آب گرم
  • پارچه میکروفایبر به تعداد لازم !
  • یک سطل
  • اسفنج نرم

مراحل شستشو کاغذ دیواری ، تمییز کردن کاغذ دیواری به روش صحیح

غبار روبی : اول از همه گرد و خاک را از روی کاغذ دیواری بگیرد می توانید با دستمال یا جارو برقی البته با سر مناسب – مواظب باشید روی کاغذ دیورای خش نیندازید – استفاده کنید

شستشو : دو قاشق غداخوری را با تقریبا 4 لیتر آب مخلوط کنید . و آن را به وسیله اسفنج نرم آرام روی کاغذ دیواری بکشید . همیشه اول از جایی خارج دید شروع کنید . که اگر خدای نکرده مشکلی پیش از ادامه دست کشید .

خشک کردن : با استفاده از پارچه میکروفایبر کاغد دیواری را خشک کنید

لکه گیری : گاهی در کناره های کلید و پریز ها ، یا جاهایی که معمولا دست کودکان این موجودات دوست داشنی به آنجا می رسید لگه های شدید تری ممکن است وجود داشته باشد. با توجه به نوع لکه روش از بین بردن آن هم متفاوت خواهد بود . ان شا الله در آیند در مورد آن یک مطلب جداگانه می نویسم.

منابع :

How to Clean Wallpaper (thespruce.com)

برچسب ها: ,
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x